ପୂଜାରେ ଗ୍ରାହକ ବୁଲୁଛନ୍ତି ଅନ୍‌ଲାଇନ୍ ଶୋ’ରୁମ୍

୫ ଦିନରେ କାରବାର ୧୫ ହଜାର କୋଟି

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ (ଓଡ଼ିଶା ରିପୋର୍ଟର): ବଦଳିଲାଣି ବଜାରର ରୂପରେଖ। ବଦଳିଲାଣି ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପସନ୍ଦ। ଏବେ ଶୋ’ରୁମ୍‌ରେ ଯେତିକି ଗହଳି ଅନ୍‌ଲାଇନ୍ ପ୍ଲାଟ୍‌ଫର୍ମରେ ଗହଳି ତା’ଠୁ ବେଶି।  ପୂଜାରେ ଆଗରୁ ଲୋକେ ଫିଜିକାଲ୍ ଶୋ’ରୁମ୍ ବୁଲୁଥିବା ବେଳେ ଏବେ ବୁଲୁଛନ୍ତି ଅନ୍‌ଲାଇନ୍ ଶୋ’ରୁମ୍।

ଚଳିତ ବର୍ଷ ଅକ୍ଟୋବର ୯ ରୁ ୧୪ ମାତ୍ର ୫ ଦିନରେ ଇ-କମର୍ସ ପ୍ଲାଟ୍‌ଫର୍ମରେ ପ୍ରାୟ ୧୫ ହଜାର କୋଟି ଟଙ୍କାର କାରବାର ହୋଇଛି। ବିଶେଷ କରି ଦୁଇ ପ୍ରମୁଖ ଇ-କମର୍ସ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଆମାଜନ ଇଣ୍ଡିଆ ଏବଂ ଫ୍ଲିପ୍‌କାର୍ଟ ଅଧିକ ସଂଖ୍ୟକ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ଆକୃଷ୍ଠ କରିଛନ୍ତି।

ଗତ ବର୍ଷ ସମାନ ସମୟରେ ଏହା ପାଖାପାଖି ୧୦,୩୨୫ କୋଟି ଟଙ୍କା ଥିଲା। ରେଡ୍‌ସର୍‌ କନ୍‌ସଲ୍ଟିଂ ନାମକ ଏକ ସଂସ୍ଥା ଏଭଳି ଆକଳନ କରିଛି।

ଏହାକୁ ନେଇ  ଆମାଜନ ଇଣ୍ଡିଆର ସିନିୟର ଭାଇସ୍ ପ୍ରେସିଡେଣ୍ଟ୍ ଅମିତ୍ ଅଗ୍ରୱାଲ କହିଛନ୍ତି, ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟର କଥା ହେଲା ୮୦% ଗ୍ରାହକ ‍ଛୋଟ ଛୋଟ ସହରରୁ ଅର୍ଡର କରୁଛନ୍ତି।

ସେହିପରି ଫ୍ଲିପ୍‌କାର୍ଟର କହିବା ଅନୁସାରେ ଏହି ୫ ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ସମଗ୍ର ଇ-କମର୍ସ ମାର୍କେଟ୍‌ରେ ଏହାର ୭୦% ଅଂଶ ରହିଛି।

ଆହୁରି ପଢ଼ନ୍ତୁ

ପିଆଜ ଦର ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ପାଇଁ ସରକାରଙ୍କ ନୂଆ ପଦକ୍ଷେପ

ପୂଜା ବଜାରରେ ଗାଡ଼ି କିଣିବାକୁ ଅଫର ମାଳମାଳ, କ’ଣ ଭାବୁଛନ୍ତି?

ପୁଣିଥରେ ତଳମୁହାଁ ହେବ ଦେଶର ଅର୍ଥନୀତି! ରେଟିଂ ଏଜେନ୍ସିର ଆକଳନ ବଢ଼ାଇଲା ହୃଦସ୍ପଦନ

ଚାଇନାର ୪୦ ହଜାର କୋଟିର ବ୍ୟବସାୟକୁ ଝଟକା!

ଦେଶରେ କେଉଁ ଟେଲିକମ୍ କମ୍ପାନୀ ପାଖରେ ରହିଛନ୍ତି ଅଧିକ ଗ୍ରାହକ?

ରାଜ୍ୟକୁ ଜିଏସଟି ଦେୟ ନେଇ ବାହାରି ପାରିଲାନି ନିଷ୍କର୍ସ

ପାର୍ବଣ ଋତୁ ପୂର୍ବରୁ ସାଧରଣ ଲୋକଙ୍କୁ ଝଟକା, ସେପ୍ଟେମ୍ୱରରେ ବଢ଼ିଛି ଖାଦ୍ୟ ସାମଗ୍ରୀର ଦାମ୍

‘୨୦୫୦ ବେଳକୁ ଭାରତ ଅର୍ଥନୀତିରେ ତୃତୀୟ ବୃହତ ଦେଶ ହେବ’

ମୁଦ୍ରା ଋଣର ଗତି କୁଆଡ଼େ?

ଲଗାତର ତୃତୀୟ ଦିନ ପାଇଁ ତେଲ ଦର ଅପରିବର୍ତ୍ତିତ

୨୦୨୨ ସୁଦ୍ଧା ଅଭିବୃଦ୍ଧି ହାର ୧୯% ବଢ଼ିବ ବୋଲି ଆକଳନ କଲା କେନ୍ଦ୍ର

କରୋନା ପାଇଁ ବଢ଼ି ଚାଲିଛି ଋଣ ହାର, ଚିନ୍ତାରେ ମୋଦି ସରକାର