ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ: ପଦାକୁ ଆସିଲା ତ୍ରୁଟି

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ ପ୍ରକାଶ ପାଇବା  ପରେ ଅଳ୍ପ କିଛି ତ୍ରୁଟି ପଦାକୁ ଆସିଛି । ତେବେ ଏହାର ସମାଧାନ ଲାଗି ବୋର୍ଡ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ତିନିଟି  ୨୪ ଘଣ୍ଟିଆ ହେଲପ୍ ଲାଇନ ନମ୍ବର ବ୍ୟବସ୍ଥା କରିଛନ୍ତି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ ବୋର୍ଡର ନିଜସ୍ୱ  ଦୁଇଟି ନମ୍ବର ରହିଥିବାବେଳେ ସ୍କୁଲ ପରିସରରେ ଆଉ ଗୋଟିଏ ଟୋଲ ଫ୍ରି ନମ୍ବର ରହିଛି । ଗତ ତିନି ଦିନରେ ବୋର୍ଡର ହେଲପ୍ ଲାଇନ୍ ନମ୍ବରକୁ ୬୫୦ ଥର  କଲ୍ ଆସିଛି । ସେଥି […]

BoardOffice

BoardOffice

Rakesh Mallick
  • Published: Saturday, 09 May 2015
  • Updated: 09 May 2015, 04:52 AM IST

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ ପ୍ରକାଶ ପାଇବା  ପରେ ଅଳ୍ପ କିଛି ତ୍ରୁଟି ପଦାକୁ ଆସିଛି । ତେବେ ଏହାର ସମାଧାନ ଲାଗି ବୋର୍ଡ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ତିନିଟି  ୨୪ ଘଣ୍ଟିଆ ହେଲପ୍ ଲାଇନ ନମ୍ବର ବ୍ୟବସ୍ଥା କରିଛନ୍ତି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ ବୋର୍ଡର ନିଜସ୍ୱ  ଦୁଇଟି ନମ୍ବର ରହିଥିବାବେଳେ ସ୍କୁଲ ପରିସରରେ ଆଉ ଗୋଟିଏ ଟୋଲ ଫ୍ରି ନମ୍ବର ରହିଛି । ଗତ ତିନି ଦିନରେ ବୋର୍ଡର ହେଲପ୍ ଲାଇନ୍ ନମ୍ବରକୁ ୬୫୦ ଥର  କଲ୍ ଆସିଛି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ  କିଛି ଅଭିଯୋଗ ମୂଳକ କଲ୍ ହୋଇଥିବାବେଳେ ଆଉ କିଛି କେବଳ  ଇନ୍ କ୍ୱାରୀ କଲ ଭାବେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହୋଇଛି । ତେବେ ଏହିସବୁରୁ ୨୨ଟି ଅଭିଯୋଗକୁ ବୋର୍ଡ ଗୁରୁତ୍ୱର ସହ ନେଇଛନ୍ତି। ୨୨ ଜଣ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥଙ୍କ ଉତ୍ତରଖାତାରେ ଆସ୍ୱାଭାବିକ ନମ୍ବର ରହିଥିଲା । ଅଭିଯୋଗ ପାଇବାରୁ ତିନିରୁ ଚାରି ଘଣ୍ଟା ମଧ୍ୟରେ ଏହାର ସମାଧାନ କରାଯାଇ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥଙ୍କୁ ସଂଶୋଧିତ ମାର୍କ ଦିଆଯାଇଛି ବୋଲି ବୋର୍ଡ ସଭାପତି ସୂଚନା ଦେଇଛନ୍ତି । ତେବେ ଆସନ୍ତା ୧୨ ତାରିଖରୁ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥୀ ମାନେ ନିଜର ଅଭିଯୋଗ ଅନ୍ ଲାଇନ୍ ଦାଖଲ କରିପାରିବେ।

telegram ପଢନ୍ତୁ ଓଡ଼ିଶା ରିପୋର୍ଟର ଖବର ଏବେ ଟେଲିଗ୍ରାମ୍ ରେ। ସମସ୍ତ ବଡ ଖବର ପାଇବା ପାଇଁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

Related Stories

Trending

Photos

Videos

Next Story

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ: ପଦାକୁ ଆସିଲା ତ୍ରୁଟି

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ ପ୍ରକାଶ ପାଇବା  ପରେ ଅଳ୍ପ କିଛି ତ୍ରୁଟି ପଦାକୁ ଆସିଛି । ତେବେ ଏହାର ସମାଧାନ ଲାଗି ବୋର୍ଡ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ତିନିଟି  ୨୪ ଘଣ୍ଟିଆ ହେଲପ୍ ଲାଇନ ନମ୍ବର ବ୍ୟବସ୍ଥା କରିଛନ୍ତି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ ବୋର୍ଡର ନିଜସ୍ୱ  ଦୁଇଟି ନମ୍ବର ରହିଥିବାବେଳେ ସ୍କୁଲ ପରିସରରେ ଆଉ ଗୋଟିଏ ଟୋଲ ଫ୍ରି ନମ୍ବର ରହିଛି । ଗତ ତିନି ଦିନରେ ବୋର୍ଡର ହେଲପ୍ ଲାଇନ୍ ନମ୍ବରକୁ ୬୫୦ ଥର  କଲ୍ ଆସିଛି । ସେଥି […]

BoardOffice

BoardOffice

Rakesh Mallick
  • Published: Saturday, 09 May 2015
  • Updated: 09 May 2015, 04:52 AM IST

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ ପ୍ରକାଶ ପାଇବା  ପରେ ଅଳ୍ପ କିଛି ତ୍ରୁଟି ପଦାକୁ ଆସିଛି । ତେବେ ଏହାର ସମାଧାନ ଲାଗି ବୋର୍ଡ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ତିନିଟି  ୨୪ ଘଣ୍ଟିଆ ହେଲପ୍ ଲାଇନ ନମ୍ବର ବ୍ୟବସ୍ଥା କରିଛନ୍ତି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ ବୋର୍ଡର ନିଜସ୍ୱ  ଦୁଇଟି ନମ୍ବର ରହିଥିବାବେଳେ ସ୍କୁଲ ପରିସରରେ ଆଉ ଗୋଟିଏ ଟୋଲ ଫ୍ରି ନମ୍ବର ରହିଛି । ଗତ ତିନି ଦିନରେ ବୋର୍ଡର ହେଲପ୍ ଲାଇନ୍ ନମ୍ବରକୁ ୬୫୦ ଥର  କଲ୍ ଆସିଛି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ  କିଛି ଅଭିଯୋଗ ମୂଳକ କଲ୍ ହୋଇଥିବାବେଳେ ଆଉ କିଛି କେବଳ  ଇନ୍ କ୍ୱାରୀ କଲ ଭାବେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହୋଇଛି । ତେବେ ଏହିସବୁରୁ ୨୨ଟି ଅଭିଯୋଗକୁ ବୋର୍ଡ ଗୁରୁତ୍ୱର ସହ ନେଇଛନ୍ତି। ୨୨ ଜଣ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥଙ୍କ ଉତ୍ତରଖାତାରେ ଆସ୍ୱାଭାବିକ ନମ୍ବର ରହିଥିଲା । ଅଭିଯୋଗ ପାଇବାରୁ ତିନିରୁ ଚାରି ଘଣ୍ଟା ମଧ୍ୟରେ ଏହାର ସମାଧାନ କରାଯାଇ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥଙ୍କୁ ସଂଶୋଧିତ ମାର୍କ ଦିଆଯାଇଛି ବୋଲି ବୋର୍ଡ ସଭାପତି ସୂଚନା ଦେଇଛନ୍ତି । ତେବେ ଆସନ୍ତା ୧୨ ତାରିଖରୁ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥୀ ମାନେ ନିଜର ଅଭିଯୋଗ ଅନ୍ ଲାଇନ୍ ଦାଖଲ କରିପାରିବେ।

telegram ପଢନ୍ତୁ ଓଡ଼ିଶା ରିପୋର୍ଟର ଖବର ଏବେ ଟେଲିଗ୍ରାମ୍ ରେ। ସମସ୍ତ ବଡ ଖବର ପାଇବା ପାଇଁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

Related Stories

Trending

Photos

Videos

Next Story

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ: ପଦାକୁ ଆସିଲା ତ୍ରୁଟି

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ ପ୍ରକାଶ ପାଇବା  ପରେ ଅଳ୍ପ କିଛି ତ୍ରୁଟି ପଦାକୁ ଆସିଛି । ତେବେ ଏହାର ସମାଧାନ ଲାଗି ବୋର୍ଡ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ତିନିଟି  ୨୪ ଘଣ୍ଟିଆ ହେଲପ୍ ଲାଇନ ନମ୍ବର ବ୍ୟବସ୍ଥା କରିଛନ୍ତି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ ବୋର୍ଡର ନିଜସ୍ୱ  ଦୁଇଟି ନମ୍ବର ରହିଥିବାବେଳେ ସ୍କୁଲ ପରିସରରେ ଆଉ ଗୋଟିଏ ଟୋଲ ଫ୍ରି ନମ୍ବର ରହିଛି । ଗତ ତିନି ଦିନରେ ବୋର୍ଡର ହେଲପ୍ ଲାଇନ୍ ନମ୍ବରକୁ ୬୫୦ ଥର  କଲ୍ ଆସିଛି । ସେଥି […]

BoardOffice

BoardOffice

Rakesh Mallick
  • Published: Saturday, 09 May 2015
  • Updated: 09 May 2015, 04:52 AM IST

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ ପ୍ରକାଶ ପାଇବା  ପରେ ଅଳ୍ପ କିଛି ତ୍ରୁଟି ପଦାକୁ ଆସିଛି । ତେବେ ଏହାର ସମାଧାନ ଲାଗି ବୋର୍ଡ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ତିନିଟି  ୨୪ ଘଣ୍ଟିଆ ହେଲପ୍ ଲାଇନ ନମ୍ବର ବ୍ୟବସ୍ଥା କରିଛନ୍ତି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ ବୋର୍ଡର ନିଜସ୍ୱ  ଦୁଇଟି ନମ୍ବର ରହିଥିବାବେଳେ ସ୍କୁଲ ପରିସରରେ ଆଉ ଗୋଟିଏ ଟୋଲ ଫ୍ରି ନମ୍ବର ରହିଛି । ଗତ ତିନି ଦିନରେ ବୋର୍ଡର ହେଲପ୍ ଲାଇନ୍ ନମ୍ବରକୁ ୬୫୦ ଥର  କଲ୍ ଆସିଛି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ  କିଛି ଅଭିଯୋଗ ମୂଳକ କଲ୍ ହୋଇଥିବାବେଳେ ଆଉ କିଛି କେବଳ  ଇନ୍ କ୍ୱାରୀ କଲ ଭାବେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହୋଇଛି । ତେବେ ଏହିସବୁରୁ ୨୨ଟି ଅଭିଯୋଗକୁ ବୋର୍ଡ ଗୁରୁତ୍ୱର ସହ ନେଇଛନ୍ତି। ୨୨ ଜଣ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥଙ୍କ ଉତ୍ତରଖାତାରେ ଆସ୍ୱାଭାବିକ ନମ୍ବର ରହିଥିଲା । ଅଭିଯୋଗ ପାଇବାରୁ ତିନିରୁ ଚାରି ଘଣ୍ଟା ମଧ୍ୟରେ ଏହାର ସମାଧାନ କରାଯାଇ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥଙ୍କୁ ସଂଶୋଧିତ ମାର୍କ ଦିଆଯାଇଛି ବୋଲି ବୋର୍ଡ ସଭାପତି ସୂଚନା ଦେଇଛନ୍ତି । ତେବେ ଆସନ୍ତା ୧୨ ତାରିଖରୁ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥୀ ମାନେ ନିଜର ଅଭିଯୋଗ ଅନ୍ ଲାଇନ୍ ଦାଖଲ କରିପାରିବେ।

telegram ପଢନ୍ତୁ ଓଡ଼ିଶା ରିପୋର୍ଟର ଖବର ଏବେ ଟେଲିଗ୍ରାମ୍ ରେ। ସମସ୍ତ ବଡ ଖବର ପାଇବା ପାଇଁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

Related Stories

Trending

Photos

Videos

Next Story

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ: ପଦାକୁ ଆସିଲା ତ୍ରୁଟି

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ ପ୍ରକାଶ ପାଇବା  ପରେ ଅଳ୍ପ କିଛି ତ୍ରୁଟି ପଦାକୁ ଆସିଛି । ତେବେ ଏହାର ସମାଧାନ ଲାଗି ବୋର୍ଡ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ତିନିଟି  ୨୪ ଘଣ୍ଟିଆ ହେଲପ୍ ଲାଇନ ନମ୍ବର ବ୍ୟବସ୍ଥା କରିଛନ୍ତି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ ବୋର୍ଡର ନିଜସ୍ୱ  ଦୁଇଟି ନମ୍ବର ରହିଥିବାବେଳେ ସ୍କୁଲ ପରିସରରେ ଆଉ ଗୋଟିଏ ଟୋଲ ଫ୍ରି ନମ୍ବର ରହିଛି । ଗତ ତିନି ଦିନରେ ବୋର୍ଡର ହେଲପ୍ ଲାଇନ୍ ନମ୍ବରକୁ ୬୫୦ ଥର  କଲ୍ ଆସିଛି । ସେଥି […]

BoardOffice

BoardOffice

Rakesh Mallick
  • Published: Saturday, 09 May 2015
  • Updated: 09 May 2015, 04:52 AM IST

ମାଟ୍ରିକ ପରୀକ୍ଷାଫଳ ପ୍ରକାଶ ପାଇବା  ପରେ ଅଳ୍ପ କିଛି ତ୍ରୁଟି ପଦାକୁ ଆସିଛି । ତେବେ ଏହାର ସମାଧାନ ଲାଗି ବୋର୍ଡ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ତିନିଟି  ୨୪ ଘଣ୍ଟିଆ ହେଲପ୍ ଲାଇନ ନମ୍ବର ବ୍ୟବସ୍ଥା କରିଛନ୍ତି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ ବୋର୍ଡର ନିଜସ୍ୱ  ଦୁଇଟି ନମ୍ବର ରହିଥିବାବେଳେ ସ୍କୁଲ ପରିସରରେ ଆଉ ଗୋଟିଏ ଟୋଲ ଫ୍ରି ନମ୍ବର ରହିଛି । ଗତ ତିନି ଦିନରେ ବୋର୍ଡର ହେଲପ୍ ଲାଇନ୍ ନମ୍ବରକୁ ୬୫୦ ଥର  କଲ୍ ଆସିଛି । ସେଥି ମଧ୍ୟରୁ  କିଛି ଅଭିଯୋଗ ମୂଳକ କଲ୍ ହୋଇଥିବାବେଳେ ଆଉ କିଛି କେବଳ  ଇନ୍ କ୍ୱାରୀ କଲ ଭାବେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହୋଇଛି । ତେବେ ଏହିସବୁରୁ ୨୨ଟି ଅଭିଯୋଗକୁ ବୋର୍ଡ ଗୁରୁତ୍ୱର ସହ ନେଇଛନ୍ତି। ୨୨ ଜଣ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥଙ୍କ ଉତ୍ତରଖାତାରେ ଆସ୍ୱାଭାବିକ ନମ୍ବର ରହିଥିଲା । ଅଭିଯୋଗ ପାଇବାରୁ ତିନିରୁ ଚାରି ଘଣ୍ଟା ମଧ୍ୟରେ ଏହାର ସମାଧାନ କରାଯାଇ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥଙ୍କୁ ସଂଶୋଧିତ ମାର୍କ ଦିଆଯାଇଛି ବୋଲି ବୋର୍ଡ ସଭାପତି ସୂଚନା ଦେଇଛନ୍ତି । ତେବେ ଆସନ୍ତା ୧୨ ତାରିଖରୁ ପରୀକ୍ଷାର୍ଥୀ ମାନେ ନିଜର ଅଭିଯୋଗ ଅନ୍ ଲାଇନ୍ ଦାଖଲ କରିପାରିବେ।

telegram ପଢନ୍ତୁ ଓଡ଼ିଶା ରିପୋର୍ଟର ଖବର ଏବେ ଟେଲିଗ୍ରାମ୍ ରେ। ସମସ୍ତ ବଡ ଖବର ପାଇବା ପାଇଁ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

Related Stories

Trending

Photos

Videos