ଅନଲାଇନ୍ ଶପିଂ ସମୟରେ ବିଭିନ୍ନ ସମୟରେ ତ୍ରୁଟି ବିଚ୍ୟୁତି ସବୁ ସାମ୍ନାକୁ ଆସିଥାଏ। ଏମିତି ବି ଦେଖିବାକୁ ମିଳିଛି, ଗ୍ରାହକ ଗୋଟିଏ ଜିନିଷ ଅର୍ଡର କରିଛନ୍ତି କିନ୍ତୁ ଅନ୍ୟ କୌଣସି ଜିନିଷ ଡେଲିଭରି ହୋଇଛି। ହେଲେ ନିକଟରେ ଜଣେ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ସହ କିଛି ଏପରି ହୋଇଛି, ଯାହାପରେ ସେ ଅନଲାଇନ୍ ଶପିଂ ସାଇଟ୍ ଉପରେ ଗଦଗଦ ହୋଇପଡ଼ିଛନ୍ତି।
ସମସ୍ତଙ୍କ ଭଳି ଜୋଶ ସଫ୍ଟଓ୍ବେୟାର ସହ-ପ୍ରତିଷ୍ଠାତା ତଥା ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ ଗୌତମ ରେଗେ ମଧ୍ୟ ଅନଲାଇନ୍ ଶପିଂ କରିବାକୁ ଭଲପାଆନ୍ତି। ସେ ଆମାଜନ ସାଇଟରୁ ୩୦୦ ଟଙ୍କା ମୂଲ୍ୟର ଏକ ସ୍କିନ୍ ଲୋସନ ଅର୍ଡର କରିଥିଲେ। ହେଲେ ତାଙ୍କୁ ୧୯ ହଜାର ଟଙ୍କା ମୂଲ୍ୟର ବୋସ୍ କମ୍ପାନୀର ହେଡଫୋନ୍ ମିଳିଗଲା।
ତେବେ ଘଟଣାଟି ଏଇଠି ସରୁନାହିଁ। ରେଗେ ଭୁଲ୍ ଜିନିଷ ଡେଲିଭରିରେ ପାଇଥିବା ନେଇ ଆମାଜନ କଷ୍ଟମର କେୟାରକୁ ଜଣାଇଥିଲେ। ସେ ଏହାକୁ ଫେରାଇ ଦେବାକୁ ଚାହୁଁଥିଲେ ମଧ୍ୟ କଷ୍ଟମର ସପୋର୍ଟ ତାଙ୍କୁ ଏହି ପ୍ରିମିୟମ୍ ହେଡଫୋନ୍ ରଖିବାକୁ କହିଥିଲା। କାରଣ ଜିନିଷଟି 'ନନ୍ ରିଟର୍ଣ୍ଣେବଲ୍' କ୍ୟାଟେଗୋରିର। ତେବେ ନିଜେ ରେଗେ ଏନେଇ ଟ୍ୱିଟ୍ କରି ସୂଚନା ଦେଇଛନ୍ତି।
Bose wireless earbuds (₹19k) delivered instead of skin lotion (₹300). @amazonIN support asked to keep it as order was non-returnable! 🤪🤦♂️🥳 pic.twitter.com/nCMw9z80pW
— Gautam Rege (@gautamrege) June 10, 2020
ରେଗେଙ୍କ ଏହି ଟ୍ୱିଟ୍ ଏବେ ସୋଶାଲ ମିଡିଆରେ ଭାଇରାଲ ହେବାରେ ଲାଗିଛି। ଏହାସହ ଅନେକେ ଆମାଜନ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଦୁର୍ଭାଗ୍ୟର ଉଦାହରଣ ମଧ୍ୟ ଦେଇଛନ୍ତି। ତା'ଉପରେ ଟିକେ ନଜର ପକାନ୍ତୁ...
Guess what, I ordered Dell Monitor worth 13k and what i got is Colin bottles, garbage etc. and now they are saying that they will not refund my money also. Amazon is just trying to fool their customers. Amazon business model revealed!!@AmazonHelp pic.twitter.com/mtH1SemrAN
— Kalyan Gandhapu (@gandhapukalyan) June 11, 2020
Ever heard of folks who ordered mobile or tab from e-commerce sites & received a bar of soap instead? Well, the opposite happened to me today. I ordered an aftershave & received a Lenovo Tab4. 😁
Hey @amazonIN, want to take it back & give me what I ordered? Or not, your call! 😉 pic.twitter.com/FD6PaoMj0Z
— Debashis Tripathy (@deba1602) December 4, 2018