ଗୋଟିଏ କଲ ଡ୍ରପ ହେଲେ ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ୧ଟଙ୍କା ଜରିମାନା ଦେବେ ମୋବାଇଲ ସେବା ଯୋଗାଣ କମ୍ପାନୀ

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଟେଲିକମ୍ ରେଗୁଲେଟାରୀ ଅଥରିଟି ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଟ୍ରାଇ ପକ୍ଷରୁ ନୂଆ ନିୟମ କରାଯାଇଛି। ଏଣିକି ମୋବାଇଲ୍ କଲ୍ ସେବା ଯୋଗାଉ ଥିବା କମ୍ପାନୀକୁ ଗୋଟିଏ କଲ୍ ଡ୍ରପ୍ ପିଛା ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ୧ଟଙ୍କ। ଲେଖାଁଏ ଜରିମାନା ଦେବାକୁ ପଡିବ। ଗୋଟିଏ ଦିନରେ ସର୍ବାଧିକ ୩ଟି କଲ୍ ଡ୍ରପ ପାଇଁ ନେଟୱର୍କ ଅପରେଟରଙ୍କୁ ଫ।ଇନ ଦେବାକୁ ପଡିବ। ଆସନ୍ତା ଜାନୁୟାରୀ ୧ ତାରିଖରୁ ଏହି ନିୟମ ଲାଗୁ ହେବ। ସିଧାସଳଖ ଏହି ଜରିମାନା ଟଙ୍କ। ପ୍ରିପେଡ କଷ୍ଟମରଙ୍କର ଆକାଉଣ୍ଟରେ […]

mobile

Rakesh Mallick
  • Published: Friday, 16 October 2015
  • , Updated: 16 October 2015, 10:03 AM IST

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଟେଲିକମ୍ ରେଗୁଲେଟାରୀ ଅଥରିଟି ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଟ୍ରାଇ ପକ୍ଷରୁ ନୂଆ ନିୟମ କରାଯାଇଛି। ଏଣିକି ମୋବାଇଲ୍ କଲ୍ ସେବା ଯୋଗାଉ ଥିବା କମ୍ପାନୀକୁ ଗୋଟିଏ କଲ୍ ଡ୍ରପ୍ ପିଛା ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ ୧ଟଙ୍କ। ଲେଖାଁଏ ଜରିମାନା ଦେବାକୁ ପଡିବ। ଗୋଟିଏ ଦିନରେ ସର୍ବାଧିକ ୩ଟି କଲ୍ ଡ୍ରପ ପାଇଁ ନେଟୱର୍କ ଅପରେଟରଙ୍କୁ ଫ।ଇନ ଦେବାକୁ ପଡିବ। ଆସନ୍ତା ଜାନୁୟାରୀ ୧ ତାରିଖରୁ ଏହି ନିୟମ ଲାଗୁ ହେବ। ସିଧାସଳଖ ଏହି ଜରିମାନା ଟଙ୍କ। ପ୍ରିପେଡ କଷ୍ଟମରଙ୍କର ଆକାଉଣ୍ଟରେ ଜମା ହୋଇଯିବ। ତେବେ ପୋଷ୍ଟପେଡ୍ ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ପାଇଁ ତାଙ୍କର ପରବର୍ତ୍ତୀ ବିଲରେ ଏହି ଜମାଟଙ୍କ। ନେଇ ସୂଚନା ଦିଆଯିବ। କଲ୍ ଡ୍ରପର ୪ ଘଣ୍ଟା ମଧ୍ୟରେ ଏହି ଟଙ୍କ। ଜମାହେବ। ଏଥିସହ ନେଟୱର୍କ ଅପରେଟର ସେମାନଙ୍କ ନେଟୱର୍କର କ୍ଷମତା ନେଇ ପର୍ଯ୍ୟାୟ କ୍ରମେ ଟ୍ରାଇକୁ ଅବଗତ କରାଇବେ। ଅନେକ ଦିନ ହେଲା ଉପଭୋକ୍ତା ବିଭିନ୍ନ ଟେଲିକମ କମ୍ପାନୀର ବାରମ୍ୱାର କଲ ଡ୍ରପ୍ ନେଇ ଅଭିଯୋଗ ଉଠାଇ ଆସୁଥିଲେ।

Related story